Tervetuloa Tampereen Rudolf Steiner-koulun sivustolle

Jump to Main Navigation and Login. Jump to additional Information. Search, View and Navigation. Olet tà ssà . Henkilà stà ja hallinto. Koulun kà ytà ntà jÃ. Tampereen steinerkoulu toivottaa intoa uuteen lukuvuoteen! Onnea kaikille Tampereen steinerkoulun lukioon hyvà ksytyille! Lukioon hyvà ksytyt opiskelijat. Myà s tà ydennyshaku. Lisà tietoa opiskelusta lukiossamme. Lukuvuoden 2015â 2016 tyà ajat. Kirjaudu Wilmaan tà stÃ. Koulun kà ytà nnà t.

OVERVIEW

The domain tampereensteinerkoulu.fi presently has an average traffic classification of zero (the smaller the higher page views). We have parsed two pages within the website tampereensteinerkoulu.fi and found thirteen websites interfacing with tampereensteinerkoulu.fi. There is one public networking platforms acquired by tampereensteinerkoulu.fi.

TAMPEREENSTEINERKOULU.FI TRAFFIC

The domain tampereensteinerkoulu.fi is seeing variant amounts of traffic all through the year.
Traffic for tampereensteinerkoulu.fi

Traffic ranking (by month) for tampereensteinerkoulu.fi

Traffic ranking by day of the week for tampereensteinerkoulu.fi

LINKS TO TAMPEREENSTEINERKOULU.FI

Joonas Ylitalo - UX designer and developer

Designer and developer of things that usually appear on screens. I will try to launch my portfolio in 2018.

Rekolan Maatila

Lähetetty 30 May 2013 by Henri Murto. Rekolan Biodynaaminen maatila Facebookissa! Lähetetty 01 Apr 2012 by Henri Murto. Content Management Powered by UTF-8 CuteNews. Tervetuloa Rekolan biodynaamiselle maatilalle! .

Helsingin Rudolf Steiner -koulu Etusivu

Helsingin Rudolf Steiner -koulun lukuvuosi on alkanut iloisissa tunnelmissa. 11C-luokkaa käyvä Tapio Holvio tuli koulumme lukioon syksyllä 2013. Odotukset olivat korkealla; koulusta välittyi.

Tampereen klassillisen lukion kotisivut

Tampereen klassillinen lukio painottaa laaja-alaisen sivistyksen merkitystä. Pyrimme tarjoamaan opiskelijoille mahdollisimmat hyvät valmiudet ylioppilastutkintoa ja sen jälkeisiä jatko-opintoja ajatellen. Samalla opiskelijalle varmistetaan riittävä tiedollinen taso toimia aktiivisena ja kriittisenä kansalaisena. Tampereen klassillisella lukiolla on pitkät perinteet. Lukiomme aloitti toimintansa jo vuonna 1901, ja vanha arvokas koulurakennus valmistui Tuomiokirkon viereen vuonna 1907.

WHAT DOES TAMPEREENSTEINERKOULU.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of tampereensteinerkoulu.fi Mobile Screenshot of tampereensteinerkoulu.fi Tablet Screenshot of tampereensteinerkoulu.fi

TAMPEREENSTEINERKOULU.FI SERVER

We diagnosed that a lone root page on tampereensteinerkoulu.fi took five hundred and forty-seven milliseconds to stream. I could not observe a SSL certificate, so we consider this site not secure.
162.13.80.177

SERVER SOFTWARE

We discovered that this domain is employing the Apache/2.2.22 (Ubuntu) operating system.

Tervetuloa Tampereen Rudolf Steiner-koulun sivustolle

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain has the following in the site, "Jump to Main Navigation and Login." I observed that the web page also stated " Search, View and Navigation." They also stated " Koulun kà ytà ntà jÃ. Tampereen steinerkoulu toivottaa intoa uuteen lukuvuoteen! Onnea kaikille Tampereen steinerkoulun lukioon hyvà ksytyille! Lukioon hyvà ksytyt opiskelijat. Lukuvuoden 2015â 2016 tyà ajat. Koulun kà ytà nnà t."

SEE MORE WEB SITES

Suolahoito - Tampereen Suolahuone

Suolahoito on luonnonmukaista hoitoa josta voi saada hyötyä perinteisen lääketieteen rinnalla. Suolahuonehoito sopii kaiken ikäisille ja on siksi myös monien lapsiperheiden suosiossa. Hoidossa oleskellaan suolahuoneessa, jonka seinät, katto ja lattia on päällystetty puhtaalla vuorisuolalla. Tilaan puhalletaan hienojakoista suolapölyä, joka vaikuttaa keuhkoihin, limakalvoihin ja ihon pinnalle.

Tampereen Suomalainen Klubi - suomalaisuuden puolesta

Klubi Suomen itsenäistymisen ja vapaussodan aikoin. Lisää historiaa Koskesta voimaa -verkkojulkaisussa. Vuonna 1891 perustetun Tampereen Suomalaisen Klubin tarkoituksena on. Vaalia suomalaista kulttuuria, suomalaiskansallisia perinteitä ja suomen kieltä,. Antaa jäsenilleen tilaisuus kehittävään keskinäiseen kanssakäymiseen suomalaiskansallisessa. Toimia suomalaisuuden hyväksi ylläpitämällä isänmaallisten, sivistyksellisten, yhteiskunnallisten ja.

Tampereen Suzukikoulu

Satamakatu 18, Tampere Elotie 2, Ylöjärvi puh. Tervetuloa iloisen soiton pariin! Tampereen Suzukikoulu antaa tavoitteellista ja laadukasta musiikin taiteen perusopetusta lapsille ja nuorille. Jo vuodesta 1982 toiminut Tampereen Suzukikoulu on yksityinen musiikkioppilaitos, tarjoten pianon-,sellon-, viulun- ja alttoviulunsoiton opetusta Suzuki-menetelmällä. Koulussa toimii myös valmentava musiikkileikkikoulu ja kansanmusiikkiryhmä. Koulu ei saa ulkopuolista taloudellista tukea.

Tampereen Tanssit Tanssijat tapaavat Tessulla

Tutustu tanssikursseihin ilmaiseksi tammikuun ajan, häätanssikurssi 1. Nettisivuilta näette tulevaa ohjelmistoa, syksyn avajaisissa 26. Tule tanssimaan lauantaisin Tanssikeskus Tessuun.

Etusivu - Tampereen Teatteri

Avoimet harjoitukset musikaalikomediasta Sugar - Piukat paikat. Kulttuurimyymälä Aplodin 1-vuotissynttäreillä huipputarjouksia! KLASSIKOT LAVALLA REDUX - ohjaajan versio.